niedziela, 25 kwietnia 2010

WYZWANIE III !!!

Art-Kasja dała nam nowy wspaniały temat wyzwaniowy!!!
Oto co pisze Kasja:



Temat trzeciego wyzwania inspirowany będzie słowami Dobrej Księgi...
W Pieśni nad Pieśniami Oblubieniec opisując piękno Oblubienicy mówi tak:
Śliczne są lica twe wśród wisiorków,
szyja twa wśród korali.
(Pnp 1,10-11)
W Księdze Przysłów natomiast znaleźć można taki tekst:
Niewiastę dzielną któż znajdzie?
Jej wartość przewyższa perły. (Prz 31,10)
******************************
Wyzwanie III to:
Koral & Perła
******************************
materiały:
koral: czerwony, biały, gąbczasty, fossil, robaczywka, sieczka...:)
perła: prawdziwe, sztuczne, akrylowe, masa perłowa...
technika: dowolna:)
przeznaczenie: do noszenia na szyi.
Życzę miłych i ciekawych wrażeń przy tworzeniu:)
- Kasja


Zapraszam do udziału i zapraszania innych do wyzwań:)

9 komentarzy:

  1. O wreszcie nowe wyzwanie.Nie wykluczone,że wezmę w nim udział;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To dla mnie prawdziwe wyzwanie, bo będę musiała zmierzyć się z materiałem, którego nie lubię (perły). Ale tym bardziej spróbuję, może się do nich przekonam? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi wspaniale. Może tym razem uda mi się stworzyć coś sensownego na czas.

    OdpowiedzUsuń
  4. To dopiero wyzwanie....hm...spróbuję coś z tym zrobić ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. O i ja się dołączę do wyzwania! bo... uwielbiam perły!

    OdpowiedzUsuń
  6. No ja też się piszę... wstyd by było gdybym własnego wyzwania nie podjęła;)
    A dla mnie ono też nie jest proste...

    OdpowiedzUsuń
  7. A ile czasu mamy na przygotowanie naszyjników???Do kiedy można zgłaszać prace???

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepraszam Was dziewczyny!!! mam bardzo ciężki czas teraz... na wyzwanie standardowo jest miesiąc:) czyli do 25 maja:D

    OdpowiedzUsuń
  9. błeeee, to niesprawiedliwe :P
    ja ze zwierząt nie robię ]:)

    OdpowiedzUsuń